Nämn något som gjorde dig glad igår: mina underbara vänner som är bäst, i världen.
Vad gjorde du kl. 08.00 imorse? sminkade modeller.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? kom hem.
Det sista du sa högt? blir så förbannad!
Det senaste någon sa till dig: mamma.
Vad har du druckit idag? vatten vatten vatten.
Vad var det senaste du åt? godis.
Vad var det senaste du köpte? vindruvorrr.
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit.
Vad är det för väder hos dig nu? mulet, blåsigt kallt.
Godaste glassmaken? hallonsorbé.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej det gör jag inte. måste lära känna personen för att veta vad den har.
Sover du tungt? bror på.
Drömmer du mardrömmar? ibland.
Trivs du med ditt jobb? det gör jag!
Favoritklädsel? svartsvartsvart.
Favoritlåt just nu? turbulence - steve aoki
Vad ser du om du tittar till höger? mobil, kuddar, vägg.
Vad gör dig glad? mina vänner gör mig oerhört glad, familjen, kärlek.
Vad ska du göra härnäst? absolut ingenting.
Är du höer eller vänserhänt? högerhänt.
Humör just nu? något mittimellan.
Favoritgodis? rosa bläckfiskar for the win!
Vad har du på dig just nu? snygga bralls, stickat linne typ.
Sommarplaner? studenter festivaler grillat.
Hur många kuddar sover du med? tre.
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska.
Vad är viktigast för dig? mina nära och kära.
Är du kittlig? lite.
Snarkar du? nej.
Sjärntecken? skytten.
Äckligaste insekten? allihopa är äckliga ju.
Stökigt eller välstädat? välstädat, dock bara sådär några gånger i månaden.
Vad längtar du mest efter just nu? studenten och festivalerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kommentera

Publiceras ej