aaa justdet!
det är var mina senaste dagar har innehållt, älskar't. har iallafall haft en grym helg och valborg med mina bästa! lite mysutgång i fredags som var helt for vild, efter det så bestämde vi oss för att ha en nyker lördag som gick lite sisådär mysfest blev det dåja, men jag klagar då inte! och sen vart det valleborg som var awesome, kan vara pågrund av att jag var med awesome människor, aaa justdet! mysgrillade med fina här innan vi drog på äventyr i tingsröjd som faktiskt gav mig en ganska awesome kväll, jag är nöjd!

jag är nöjd med allt just nu, lever drömmen om jag ska vara helt ärlig. jag får göra vad jag vill, när jag vill, med vem jag vill. ingen som säger åt mig något, och det är så jag vill ha det. att jag får leva som jag vill. för vem vill ha en pojkvän nu? ingen ingen alls, nej just det! mår dåligt när jag hör alla runt om mig säga "jag får inte göra det, han sa så, han kan aldrig vara glad för min skull, han blev arg för jag pratade med honom osvosv." dessa förhållanden spyr jag rent ut sagt på. alla ska fan få leva hur dom vill, när dom vill, ja just det!

hihi annars är det typ en månad tills studenten, helt sick. och det händer bara kuligheter fram tills dess, och givetvis massa alkohol! mitt liv är frikken awesome

Kommentera

Publiceras ej