untzuntz osv, det är fint det. är helt slut idag, då vi jobbade med visning hela dagen igår, vilket vart grymt roligt!

och dagen började så bra som att jag hälsade på tandis för nästsista gången innan utplockning, ja just det. den 23 fucking maj åker den, och det firar jag såklart idag eftersom det är två veckor kvar med skroten. begav mig sedan till skolan där fem ifrån klassen fick samarbeta med grazette och deras team, även joe-yves asmar som är en grym frisör. dagen innehöll färg make-up mat modeller frisörer och enormt många skratt. dagen som vart 13 timmar lång kändes mer som 1 timme.
och sånt vi gjorde igår är precis det jag vill hålla på med, att få vara kreativ inför människor. att bli kvar här är min största rädsla, verkligen. det är dock ingen annan än jag som kan se till att jag verkligen kommer härifrån, så ja jag ska ge mig fan på att. VERKLIGEN.
jag vill som sagt inte ångra att jag inte gjorde det jag ville när jag är 70 år gammal. jag vill se tillbaka på mitt liv och tänka, shit jag hade ett awesome liv!



Kommentera

Publiceras ej