nytt år och nya möjligheter är det man brukar säga va? jag säger nytt år och nya misstag för utom dom skulle vi inte lära oss särskilt mycket alls, så det så.

firade in det nya året på bästa möjliga sätt, med familj och vänner så nöjd!
jag känner att detta året kommer rusa iväg och det skrämmer mig lite. jag är helt plöstligt vuxen när jag gått ut(?) men hallå, jag vill inte bli vuxen. trivs alldeles för bra så som jag har det. även fast det är sorgligt att det är sista året i skolan och man ska börja jobba osvosv kommer detta året bli det bästa i mitt liv tror jag. student, festivaler, kryssningar och allt fint. det kommer blir bra, särskilt när jag har världens bästa människor hos mig!

tänkte inta sängposition snart och installera massa roliga grejer på nyamobben också ladda upp med filmer osv. tills på torsdag då jag ska operera knät, finally.
ps. passade på att gadda mig häromdagen, så nöjd. tack stalleboy! ds.



Kommentera

Publiceras ej