jaha då var sista dagen på denna terminen avklarad och jag är ledsen för det (fast jag fått färga håret och blivit fin.) jag är ledsen för att jag ska skiljas ifrån många av dom bästa människorna som finns i mitt liv om ett halv år, ett halv år?! det är sjukt.
jag minns så väl första dagen i skolan, jag hatade det och var inte långt ifrån att byta.. dock tog jag alldeles för snabba slutsatser för det visade sig att det fanns världens bästa människor här, sådana människor som jag faktiskt inte trodde fanns. att börja en skolan på ett ställe där man inte bor och där man inte känner någon är det bästa jag gjort i hela mitt liv, människorna jag träffat, hur jag blivit som person, ja allt det är det bästa jag gjort faktiskt! även om jag kanske inte hade valt denna linjen nu sa ångrar jag inte en sekund att jag går där pågrund av människorna.

någon som faktiskt förändrat mig liv mycket är du evelina fransson. du har fått mig göra så mycket som jag absolut inte skulle gjort innan, fått mig växa som person och hjälpt mig igenom mycket. du är nog den ärligaste människan jag vet och jag är glad för det för det behöver jag. du är en av mina bästa vänner och jag vill aldrig förlora dig, det vill jag inte. jag älskar dig och jag är så himla glad att jag fått lära känna dig.

jag har många av mina bästa kompisar där nere och jag skulle inte lämna er för något i världen. emelie och angelica ni ligger mig något enormt varmt om hjärtat, mer än enormt faktiskt. jag älskar er och ni gör mig så glad! vi har mer än roligt tillsammans och jag ser fram emot att göra det sista året till det bästa med er, och fortsätta med det efteråt med, för vet ni vad? vi ska alltid vara vänner, alltid. för ni är på riktigt! ♥

jag kommer självklart sakna hela min fina klass, som är den bästa någonsin. ni gör varje dag awesome! jag kommer seriöst gå ner i en djup depression efter studenten eftersom jag vet att jag inte kommer få träffa er varje dag, vara så allmänt cp som vi alltid är. NI är så jävla bra allihopa och jag hoppas ni tar åt er av det för jag älskar er och ni har gjort/kommer göra mina gymnasieår till dom bästa någonsin. FR3 jag ångrar inte en sekund att jag lärt känna er!

seriösa nelllie var visst på g nu. men ja, nu får jag väl njuta av mitt sista jullov någonsin, fan vad deppigt.
peace and love på er.


Kommentera

Publiceras ej