det är faktiskt så att tiden går alldeles för fort!
förra veckan var iallafall en av dom bättre. vart på aupair möte i växjö i onsdagskväll, sjukt spännande och jag blev så pepp på att åka men samtidigt så rädd, att bara lämna allt här och sticka det tar emot faktiskt. men jag vet att om jag inte åker nu så kommer jag aldrig göra det. gjorde en intervju på engelska bla. gick faktiskt vägen, haha. hade tänkt ta mitt pickochpack och dra efter studenten isåfall, jag håller tummarna.

annars har helgen vart awesome, lördagen mös vi hos becca och drog till hotellet och ja, det blev helt enkelt vad man gjorde det till! igår blev det julbord med lindgrens på getnö, underbart var ordet. hur kul som helst! :)

nu ska jag mysa sönder, som jag gjort största delen av dagen förutom då jag åkte till skolan och fick veta att det inte var nog, fuck jb!



Kommentera

Publiceras ej