if you have to kill me use a tommy-gun baby! lite såntdär jag kommer stå och sjunga om sisådär lite mer än 2 månader, åh siesta vi ses snart.
vart världens vårdag idag ju och det ska hålla sig, är det inte lycka eller? joklart det är. småpluggat lite för provet imorgon men känner mig rätt på det klara där, lär mig så mycket av calleeeeee.
tillbringade gårdagen i karlshamn då vi jobbade med en modevisning. visst, det är skit kul. älskar att känna press när man jobbar men det här var bara ja, skit. dom var skit rättare sagt, VI var awesome som vanligt :)
också helt rätt låt som vann melofinalen igår. så det var bra, mycket bra.

fullproppade veckor nu, projektarbetet är om lite mindre än 3 veckor och innan dess ska vi hinna göra, för mycket. stockholm och annat kul väntar, det behöver jag! nu så ropar duschen på mig.

Kommentera

Publiceras ej