därför jag har haft en fin dag med mina finaste vänner och fin historia.

historia är typ ämnet som ligger mig värmast om hjärtat i skolan, såkul! särskilt när vi nu håller på med första världskriget och andra världskriget, alldeles för "kul" om man kan säga så, det är intressant och något av det största som hänt världen så det så. vettigpetternellie framme.

efter det drog jag en alldeles för mysig fika med mina töser, toast med skinka och mozarella och massa sallad MHM! sexade bra i munnen vill jag säga! kom fram till att fika är bland det bästa som finns och att man faktiskt borde unna sig det lite oftare i vardagen. kom också fram till att sex är sex och inget annat, som samantha säger: if the sex is good, who cares? pratades mycket och fint tjejsnack, är inte det livet eller? jo det är det! därför suger det att vi är ute på praktik två gånger i veckan, vi träffas liksom tre gånger i veckan vår sista termin?! vem kom på något så idiotiskt..

imorgon så åker metallklämmorna på knät, ska bli göttigt! därför blir det alldeles för mycket californication hela natten idag, är lite inlöv i den serien, mucho bra! men först ska jag checka duktiga kockar och kanske lära mig bli lika duktig så jag kan laga massa mat som är det godaste som finns ye!


mucho fina vänner som jag äger.

Kommentera

Publiceras ej