söndag igen och jag är nöjd med denna helgen!
i fredags körde vi på studentfest som blev hur bra som helst! så himla bra utekväll, blev faktiskt överraskad av karlshamn! :)
efter fyra timmars sömn så drog jag mig sakta med säkert hemåt för att se mamma stå på ett par skridskor och spela match mot leon och hans lag, gick inte att missa liksom! drog oss sedan mot växjöstad där de flesta klapparna blev inhandlade och självklart lite till mig själv med.
idag tänkte jag göra absolut göra ingenting, alla skolarbete är färdiga och på tisdag så slutar vi första terminen på trean, det är helt sjukt vad tiden går, skrämmande! jag tar gärna studenten men sen börjar jag gärna om igen, det hade inte gjort mig någonting.



ps. jag äger världens bästa vänner och familj så ni vet. ds

Kommentera

Publiceras ej