"asså."

Nellie ville skriva ett roligt inlägg. Så långt kom hon: "asså."


Om vi hade filmat Nellies och mitt liv ikväll hade det blivit ett riktigt roligt inlägg. Jag menar, nu när alla har gått och lagt sig så ser vi att Nellies lillebror skaffat ett förhållande på facebook. Hon rusar upp ur sängen, springer in till sin bror och skriker "HAR DU SKAFFAT BRUD?!?!?" och nu sitter hon och ringer till en annan kompis bara för att berätta att hennes bror skaffat brud. Sen så sitter hon och tjuter att "åh, detta är typ det roligaste som hänt i mitt liv!!!!!" (kul liv)


Jag vet inte heller riktigt vad jag ska skriva.
I lOvE nElLiE! Fast det inte riktigt har verkat så idag. Vi har sprungit runt hela dagen och hatat varandra, slagit varandra och skrikit på varandra. Den mest använda ömsesida frasen som användts idag har varit "du är fan dum i huvudet och kan dra åt helvete!". Fast jag tycker om henne ändå.

Som en gång på svenskan skulle vi argumentera mot varandra. När vår lärare säger att vi ska vara tysta allihopa för hon skulle säga något, så slutar jag och nellie upp för en sekund med att sluta skrika. Dock slutade vi bara för att vi skulle kunna vända oss mot henne, be henne vänta en stund, vänder oss tillbaka mot varandra och fortsätter skrika! Och slå varandra.
Eller om vi tycker likadant för en gångs skull så är det vi mot världen. Vi kan lika gärna veta att vi har fel.. Men för stolta för att ge oss. Då stupar vi hellre tillsammans.



spåreri på emmaboda. Då jag fick spåra mycket själv på Siesta så hade Nellie lite att ta igen denna festivalen.
(det gjorde hon dock inte så bra då hon satt och festa i ett tält samtidigt som hon trodde att jag var instängd i en jävla källare bara för att jag hade råkat följa med killen från "jag vet vad du gjorde förra sommaren" hem. liksom. schysst.) Fast hon tog snällt igen det sen och spårade.

tänkte passa på att sno nellies läsare också när jag ändå är på g;) klicka här.
asså skoja juuuueeeeee. nu ska jag sova helvete vad klockan har blivit mycket då. (ja jag går typ och lägger mig klockan nio annars.)
Ska snora i Nellies öra och flåsa henne under näsan (har ingen tandborste med mig hehe) och väcka henne några gånger inatt, hehehee;););););)

2 kommentarer

Kasper

31 Aug 2011 08:58

"Om vi hade filmat Nellies och mitt liv ikväll hade det blivit ett riktigt roligt inlägg... "

HAHAHA, det hade väl snarare blivit en rolig film :p

Anonym

31 Aug 2011 12:21

ett riktigt roligt inlägg = videoblogginlägg = inlägg = du kan dra åt helvete = ska vi ses ikväll?

Kommentera

Publiceras ej